Priekules vidusskolas interešu izglītības nodarbību grafiks 2025./2026. m. g.
| Nodarbības nosaukums, klases | Vadītājs | Pirmdiena | Otrdiena | Trešdiena | Ceturtdiena | Piektdiena | |
| 1. | Konfekšu pušķu veidošana (6.klases) | A. Zuļģe | 12:35-13:15 | ||||
| 2. | Manas ģimenes, skolas, pilsētas, novada vēsture (5.-6. klases) | A. Rukute | 15.05-15.45 | ||||
| 3. | Eiropas Parlamenta Vēstnieku skola (8.-12.klases) | A.Rukute | 8.00-8.40 | 8.00-8:40 | |||
| 4. | Skolas avīze “SOLUTIONS” (9.-12 klases) | Z. Strelēviča | 8:00-8:40 | 8:00-8:40 | |||
| 5. | STEM - matemātika ar izpratni (7.-8.klases) | I.Andersone | 13.25-14.05 | ||||
| 6. | 1.-2.kl. deju kolektīvs | R. Ceriņa | 13:25-14:05 | 13:25-14:05 | |||
| 7. | 3.-6.kl. deju kolektīvs | R. Ceriņa | 8:00-8:40 | 8:00-8:40 | |||
| 8. | 7.-9.kl. deju kolektīvs | R. Ceriņa | 15:05-15:45 | 15:50-16:30 | |||
| 10. | Velosipēdists - satiksmes dalībnieks(4.-6. klases) | A. Ešenvalde | 8:00-8:40 | ||||
| 11. | Dabas pētnieks (6.-9.klases) | A. Ešenvalde | 14:15-15:45 | ||||
| 12. | Basketbols 6.-9.kl. (meitenēm) | S.Pīlagere | 15:05-16:25 | ||||
| 13. | Tautas bumba 2.-5.kl. (meitenēm) | S.Pīlagere | 14:10 - 15:30 | ||||
| 14. | Novuss (3.-9.klases) | R.Feldmanis | 15.00-17.00 | ||||
| 15. | Florbols (2.-9.klases) | R.Feldmanis | 18.00-20.00 | ||||
| 16. | Sporta spēles 1.kl. | I.Putniņa | 13:25-14:05 | ||||
| 17. | Valodai pa pēdām 1.kl. | E.Ķeķe | 13.25-14.05 | 8.00-8.40 | |||
| 18. | Prasmīgais lasītājs (2.-4.klases) | E.Ķeķe | 8.00-8.40 | 8.00-8.40 | |||
| 19. | Jaukta vecuma vokālais ansamblis(6.-12.klases) | A.Hanzovska | 8.00-8.40 | 8.00-8.40 | |||
| 20. | 2.-5.klašu vokālais ansamblis | R. Bružika | 13:25-14:05 | 13:25-14:05 | |||
| 21. | Kartogrāfija un orientēšanās(6.-9.klases) | S. Avotiņa | 14:30-15:10 | ||||
| 22. | Papīra plastikas dizains(1.-4.klases) | Z. Važa | 14.15 - 14.55 | ||||
| 23. | Dizains un radošās industrijas (6.-12.klases) | I.Mame | 15:50- 17:10 (katru 2. ned.) | ||||
| 24. | Skolēnu dome (6.-12.klases) | R.Ceriņa | 8:00-8:40 | 
 
 
      
